Livets Godbitar

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2011

Helgens godbitar

Av Lisa - 9 oktober 2011 22:14

Hejsan!


Den här helgen har vi hunnit med lite allt möjligt och jag tänkte helt enkelt visa helgens små godbitar med hjälp av bilder! ;-)


På lördags morgon sov Tova och jag ut och sen åt vi en mysig frukost medan solen sken in genom fönstret (vaknade dock tidigare på morgonen av ösregn)!


 


Sen åkte Tova och jag iväg och hälsade på pappa som fiskade efter regnbåge!



 


Den här helgen (och en vecka framåt) har vi ett bonusbarn boende hemma hos oss, det är Thomas lillasyster som har inkvarterat sig hos oss när hennes föräldrar är på resande fot. Bara mysigt tycker vi och lilla Tova är stormförtjust över att ha en lekkamrat så nära till hands på heltid! :-)


Här byggs det lego (eller duplo rättare sagt);




Fin hatt va!? :-)


 



Söndagen spenderade vi mestadels utomhus! Jag fixade lite med stenläggning...


 


...och tjejerna hjälpte också till lite :-)


 


Men mest blev det förstås lek och bus för deras del! ;-)


 


 


Framåt kvällen blev det en vända ut till Svaneholm för att grilla mat och mysa i skogen!






Även Thomas bröder följde med!




Lite "tre-i-rad" spel före maten! ;-)


 


 


Väl hemma kröp vi upp i soffan och värmde oss med filtar och tittade på Pippi Långstrump!


 


Så det var vår helg det, mycket mys, lek och frisk luft! :-)

Hoppas er helg har varit lika bra!

/Lisa

 
 
Anja

Anja

10 oktober 2011 07:51

Mysigt :-)

http://vitamoblerochbarnbus.bloggplatsen.se

Lisa

10 oktober 2011 10:27

Ja! ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 12 juni 2013 21:30

Hej!   Projekt lekstuga börjar faktiskt rulla på lite smått igen, jag har lyckats att hinna med att olja golvet och att måla hela insidan ett varv med vit färg. Dessutom börjar fönstrena bli färdigrenoverade, så det tar sig! ;-) Dock återstår det...

Av Lisa - 15 februari 2013 18:45

Hej! Så var det äntligen fredag, jobb i all ära, men att vara ledig och få spendera mer tid med sin familj och att sova lite längre om mornarna... det är guld värt! Eller vad tycker ni? ;-) För tillfället snurrar det runt en massa tankar oc...

Av Lisa - 14 februari 2013 19:43

Hej gott folk! Jag antar att många av er har mumsat semlor den närmsta tiden?! Tyvärr är jag inte överförtjust i grädde och gillar inte alls mandelmassa... så en semla känns liksom inte så lockande i mina ögon... När jag var liten brukade mamma ...

Av Lisa - 6 februari 2013 20:56

Hej alla! Imorse när jag steg upp så låg det ett vitt täcke över markerna igen och det snöade för fullt.. Jag tycker om snö, det gör jag... men alltså nu vill jag bara att det ska bli våååår! Jag längtar efter solen, värmen och vackra somriga fä...

Av Lisa - 4 februari 2013 21:39

Hej igen!   Det trodde ni inte va!? Två dagar på raken! ;-D Kände att när jag ändå hade ångan uppe så kunde jag visa er ännu lite fler tårtbilder..!   I somras (eller rättare sagt i våras) fick jag frågan från min sambos kusin med blivande ma...

Presentation


Välkommen! Mitt namn är Lisa och jag är en importerad skåning från Bergslagen, mamma till en tjej på 3 år, sambo, villaägare, matte till en glad voffsing och designingenjör till yrket! Följ min blogg och upplev mina "Livets Godbitar"!

www.lisascupcakes.se

Besök gärna min hemsida där du även hittar ett samlat galleri med mina tårtbilder!

 

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Hemsidor

Bloggar


Skapa flashcards